Generalforsamling mandag den 24. marts 2025 kl. 19:00
Generalforsamlingen finder sted i Salen, stueetagen i Huset, Danmarksgade 13A
Dagsorden ifølge vedtægterne.
1. Konstatering af fremmødte stemmeberettigede medlemmer
2. Valg af dirigent
3. Bestyrelsens beretning v. formanden
4. Forelæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse v. kassereren
5. Behandling af Indkomne forslag
Forslag til behandling på generalforsamlingen skal være formanden i hænde senest den 10. marts kl. 18 på mail post@flex2024.dk eller sms 28573161. Der er pt. indkommet et forslag fra bestyrelsen om vedtægtsændringer. Ændringerne præsenteres på generalforsamlingen.
6. Fastsættelse af kontingenter.
7. Orientering om næste års budget.
8. Valg i henhold til vedtægterne
a. Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer
b. Valg af 2 suppleanter
c. Valg af 1 revisor
9. Eventuelt